Často kladené otázky

Klikni na jednu z našich otázek a budeš přesměrován na odpověď. :-)


Co mám dělat, když mi nejde dokončit objednávka?


Kdy mi přijde zboží, které mám objednáno?


Co když mi nesedne velikost? Mohu tričko vyměnit nebo vrátit?


Jak zjistím přesné rozměry produktů?


Kolik stojí poštovné a balné?


Když vám pošlu fotku, dokážete mi vyrobit i tričko na přání?


Jak mám postupovat v případě reklamace?


Kde mohu najít vaše kontakty? Kdo je zodpovědná osoba?

Co mám dělat, když mi nejde dokončit objednávka?

Pokud máš problém s dokončením objednávky, můžeš nám ji odeslat na email ahoj@dedoles.cz a do emailu uvést typ zboží, velikost, způsob převzetí zboží, způsob platby a tvou adresu, kam máme zboží poslat.

Kdy mi přijde zboží, které mám objednáno?

Datum dodání najdeš v emailu zaslaném po uskutečnění objednávky, nebo po přihlášení do systému (v pravé horní části stránky). Pokud vidítš 2 rozdílná data, znamená to, že na některé produkty z objednávky musíme čekat déle. Zboží proto doručíme v pozdějším uvedeném termínu.

Jaká je doba dodání?

Dobu dodání zjistíš po výběru konkrétní velikosti produktu. Datum doručení se zobrazí na pravé straně od výběru velikostí.

Co když mi nesedne velikost? Mohu tričko vyměnit nebo vrátit?


Pokud si objednáš zboží, které ti nesedí, můžeš ho bez udání důvodu do 100 dnů vyměnit, případně vrátit. Stačí vyplnit reklamační list, který si dostal spolu s objednávkou a zaslat vám zboží na uvedenou adresu. Více o reklamacích se dozvíš ZDE.

Když vám pošlu fotku, vyrobíte mi tričko na přání?


Bohužel, trička na přání nevyrábíme. V nabídce však máme přes 1000 designů a neustále přidáváme nové, proto jsme si jisti, že si u nás tričko najde každý :-).

Jaká je adresa Dedoles.cz?


Frogman, s.r.o.
Dedoles ID 1245
Tečovice 43
76302 Zlín

Jaká je záruka na vaše zboží?


Na veškeré naše zboží je záruka 2 roky.

Nemohu najít odpověď na mou otázku.


Kontaktuj nás na ahoj@dedoles.cz