Výměna, vrácení a reklamace
Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží, a proto se každý den snažíme dělat svou práci nejlépe, jak umíme. I přes naše úsilí se však občas může stát, že něco neproběhne zcela hladce. Jsme připraveni to napravit – proto mají naši zákazníci možnost zboží vyměnit, vrátit či reklamovat.
Máte-li požadavek na výměnu, vrácení či reklamaci zboží, zadejte jej prosím kliknutím na tlačítko níže:
Základní informace:
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Požadavek na vrácení zboží je třeba zadat prostřednictvím online formuláře.
- Na vrácení zboží má zákazník 100 dní od jeho obdržení.
- Zboží, které vrací, musí být nenošené, neprané a musí mít původní obal a štítky.
- Vrátit lze i spodní prádlo a plavky (za splnění podmínek uvedených v bodě 2). Dámské plavky musí mít původní hygienickou nálepku.
- Zákazník má možnost vrátit zboží prostřednictvím Zásilkovny. Tato služba je bezplatna. Podrobnější pokyny zákazník obdrží po vyplnění online formuláře.
- O přijetí a zpracování vráceného zboží bude zákazník informován e-mailem.
- Za vrácené zboží budou zákazníkovi vráceny peníze do 14 dnů od doručení zboží na uvedenou adresu.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
- Požadavek na výměnu zboží je třeba zadat prostřednictvím online formuláře.
- Na výměnu zboží má zákazník 100 dní od jeho obdržení.
- Zboží, které vrací, musí být nenošené, neprané a musí mít původní obal a štítky.
- Vyměnit lze i spodní prádlo a plavky (za splnění podmínek uvedených v bodě 2). Dámské plavky musí mít původní hygienickou nálepku.
- Zákazník má možnost vrátit zboží prostřednictvím Zásilkovny. Tato služba je bezplatna. Podrobnější pokyny zákazník obdrží po vyplnění online formuláře.
- O přijetí a zpracování zboží na výměnu bude zákazník informován e-mailem. Následně bude zákazníkovi na naše náklady zasláno požadované nové zboží.
- Při výměně zboží je zákazníkovi zaslána faktura, která má ovšem pouze informativní charakter a neznamená, že by zákazník musel za zboží opětovně platit.
- Vyměnit zboží za jinou velikost lze pouze 1krát. Pokud ani nová velikost není vyhovující, zákazník může poslat zboží zpět dle pokynů výše (viz VRÁCENÍ ZBOŽÍ).
REKLAMACE ZBOŽÍ
- Požadavek na reklamaci zboží je třeba zadat prostřednictvím online formuláře a dále postupovat dle uvedených pokynů.
- Reklamace zboží je standardně vyřešena vrácením peněz zákazníkovi, a to do 14 dnů od zpracování požadavku na reklamaci.