Reklamace

Pokud si přejete reklamovat dodané zboží, vyplňte prosím "Reklamační list" a přiložte ho k reklamovanému zboží.

Před odesláním se prosím ujistěte, že nejde o chybu specifikovanou níže:

Za chybu zboží nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která:


- vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávného používání či nedostatečného nebo nevhodného ošetřování,
- vznikla v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno,
- vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu

V případě reklamace ponožek, spodního prádla nebo roušek, zašlete, prosím, na e-mailovou adresu ahoj@dedoles.cz fotky reklamovaného zboží - náš tým zákaznické podpory reklamaci posoudí a bude Vás informovat o dalším postupu.

 

Při reklamaci zboží balíček zašlete doporučeně

(bez dobírky) na adresu:

Frogman, s.r.o.

Dedoles ID 1245

Rybníky IV.738

76001 Zlín

Uvedená adresa není místem zpracování reklamací, proto vyřízení Vašeho požadavku může trvat déle. 

 

O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.


V případě, že balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny (seznam poboček najdeš zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky) a personálu uvést kód 98678134.

Personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balík a zašle zpět k nám. Personál Zásilkovny Vám na vyžádání vystaví potvrzení o převzetí balíku. Tento způsob vrácení zboží hradíme my.

Bližší informace naleznete zde: https://www.dedoles.cz/reklamacni-asistent-zasilkovna.