POSLEDNÍCH 48 HODIN NA OBJEDNÁVKU DO VÁNOC >>

Reklamace

Na Vaší spokojenosti nám záleží, a proto se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe, jak umíme. Stále jsme však pouze lidé, a tak se i navzdory našemu úsilí občas stane, že se něco prostě pokazí. Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postup je jednoduchý:

  1. Vyplňte reklamační list, který byl přiložen k objednávce.

  2. Zašlete nám zboží doporučeně (ne na dobírku) i s reklamačním listem na naši adresu:

Frogman, s.r.o.,
Dedoles ID 1245
Rybníky IV 738
76001 Zlín

Jakmile nám přijde Vaše zboží, budeme Vás informovat emailem. Následně Vám objednáme nové zboží, respektive Vám vrátíme peníze. Pokud máme náhradní zboží na skladě, odesíláme ho ihned - poštovné podruhé samozřejmě neplatíte. Peníze se snažíme na účet vracet co nejdříve, maximálně však do 15 dnů od převzetí Vámi zaslaného balíčku. 

Podmínky reklamace:

Reklamovat lze pouze nepoužité a neprané zboží (může být zkoušeno), které má veškeré potřebné označení (čárový kód, cedulky).

Zboží, prosím, neposílejte zpět na dobírku, ale doporučeně.

V případě vrácení zboží Vám bude celková suma objednávky (s výjimkou poštovného) vrácena na účet. Peníze vracíme na bankovní účet, nevracíme prostřednictvím poštovní poukázky.


Reklamační list si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím na obrázek: