Reklamace

Na Vaši spokojenosti nám záleží, a proto se každý den snažíme odvádět nejlepší práci. Stále jsme jen lidé, a tak se občas může stát, že se něco pokazí. V situaci, kdy budete potřebovat vyměnit nebo vrátit zboží, postupujte prosím následovně:


A) Vrácení zakoupeného zboží

 

  • Pokud si přejete vrátit zakoupené zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro vrácení a výměnu zboží“.
  • Pokud byl součástí objednávky dárek, je potřebné vrátit i dárek spolu se zbožím. V případě, že se rozhodnete dárek si ponechat, od vrácené sumy bude odpočítaná jeho aktuální cena/hodnota.
  • V případě využití akce 1+1 zdarma, 2+1 zdarma apod., je potřebné vrátit všechno zboží, na které se vztahuje tato akce. V opačném případě bude od vrácené sumy odpočítaná suma/hodnota za nevrácené zboží.
  • Před odesláním se, prosím, ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, tj. neprané a nenošené zboží s původními cedulkami. Z hygienických důvodů ponožky ani pánské boxerky, tílka, nátělníky, spodky, dámské a dětské spodní prádlo a plavky neměníme. Také nepřijímáme zpět zkoušené spodní prádlo a rozbalené ponožky bez původních cedulek.
  • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  • Peněžní prostředky vracíme zpět na uvedený bankovní účet do 14 dní od fyzického přijetí vrácené objednávky a zpracovaní požadavku.
  • Bližší informace o odstoupení od smlouvy naleznete v čl. XII Všeobecných obchodních podmínek.


B) Výměna zakoupeného zboží

    • Pokud si přejete vyměnit velikost dodaného zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro vráceni a výměnu zboží“.
    • Vyměňujeme jen kus za kus. Výměna za jiný motiv nebo zboží není možná. V případě, že máte zájem o jiné zboží, je potřebné vytvořit novou objednávku a za vrácené zboží Vám zašleme zpět finanční prostředky.
    • Před odesláním se, prosím, ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, tj. neprané a nenošené zboží s původními cedulkami. Z hygienických důvodů ponožky ani pánské boxerky, tílka, nátělníky, spodky, dámské a dětské spodní prádlo a plavky neměníme. Také nepřijímáme zpět zkoušené spodní prádlo a rozbalené ponožky bez původních cedulek.
    • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
    • Pokud je požadované zboží skladem, balíček odesíláme ihned (poštovné neplatíte). V případě, že zboží skladem není, balíček odešleme po doplnění skladových zásob. O odeslaní balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

     

     

    Společné pro A. a B.

    Při výměně/vrácení zboží zašlete balíček doporučeně (bez dobírky) na adresu:

     

    Frogman, s.r.o.

    Dedoles ID 1245

    Rybníky IV.738

    76001 Zlín

     

    Poštovné však při této možnosti hradíte Vy.

     

    V případě, že balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, není potřebné psát adresu, stačí na balík nalepit reklamační štítek. Bližší informace najdete tu: https://www.dedoles.cz/jak-funguje-reklamacni-asistent-se-zasilkovnou .

     

    Seznam poboček Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky.

     

    Pokud nemáte možnost vytlačit si štítek, stačí nadiktovat na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí za Vás. Tuto formu vráceni hradíme my. :)

    Reklamační štítek k dopravě zdarma je možné použít pouze jednou, v případě opakovaného vrácení zboží si další dopravu hradí zákazník.

     

    Pro A a B můžeme použít formulář pro vrácení a výměnu zboží, který si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím na obrázek:

     



    C) Reklamace

     

    • V případě, že reklamujete zakoupené zboží, prosím, vyplňte „Formulář pro reklamaci zboží“.
    • Za chybu zboží nemůžeme považovat změnu vlastnosti zboží, která:
      • vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávným používáním či nedostatečným nebo nevhodným ošetřováním,
      • vznikla v důsledku přirozených změn materiálu, z kterých je zboží vyrobené,
      • vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím nebo třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
    • V případě reklamace ponožek nebo spodního prádla zašlete, prosím, na e-mailovou adresu ahoj@dedoles.cz vyplněný reklamační list spolu s fotkami reklamovaného zboží – náš tým zákaznické podpory reklamaci posoudí a bude Vás informovat o dalším postupu.
    • V případě že nám reklamované zboží zasíláte zpět, máte dvě možnosti:

     

    Zašlete nám balíček na adresu:        

    Frogman s.r.o.

    Dedoles ID 1245

    Rybníky IV.738

    76001 Zlín

    anebo využijte zaslání balíčku prostřednictvím Zásilkovny, není potřebné vypisovat adresu, stačí na balík nalepit reklamační štítek. Bližší informace najdete tu: https://www.dedoles.cz/jak-funguje-reklamacni-asistent-se-zasilkovnou .

     

    Seznam poboček Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky.

     

    V případě, že nemáte možnost vytlačit si štítek, stačí nadiktovat na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí.

     

    Reklamační štítek k dopravě zdarma je možné použít pouze jednou, v případě opakovaného vrácení zboží si další dopravu hradí zákazník.

    • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
    • Bližší informace o reklamaci jsou uvedené v čl. XI Všeobecných obchodních podmínek.


    Reklamační list si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím na obrázek: