DOPRAVA ZDARMA NAD 1500 KČ

    Menu

Reklamace

Na Vaší spokojenosti nám záleží, a proto se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe, jak umíme. Stále jsme však pouze lidé, a tak se i navzdory našemu úsilí občas stane, že se něco prostě pokazí. Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postup je jednoduchý:

  1. Vyplňte reklamační list, který najdete na druhé straně faktury, která byla přiložená k objednávce.

  2. Zboží spolu s reklamačním listem můžete vrátit zpět přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny pomocí štítku, který najdete v příloze emailu o odeslání zboží. Tuto formu vrácení hradíme my. :) Štítek stačí nalepit na zásilku a odevzdat na jakékoliv pobočce Zásilkovny ( seznam poboček najdete na www.zasilkovna.cz/pobocky ). Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek, stačí říct na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytiskne.

    V případě, že byste chtěli zboží vrátit standartně poštou je potřebné balíček zaslat DOPORUČENĚ poštou na adresu uvedenou níže. Poštovné však při této možnosti hradíte vy.

Frogman, s.r.o.,
Dedoles ID 1245
Rybníky IV 738
76001 Zlín

* uvedená adresa není místem zpracování reklamace, proto zpracování Vašeho požadavku může trvat déle. Po zpracování Vás budeme obratem informovat emailovou zprávou.

VÝMĚNA:

- Pokud máme náhradní produkt skladem, odesíláme ho ihned - poštovné podruhé samozřejmě neplatíte.:) 

- Pokud produkt na výměnu skladem není, je potřebné se řídit podle předpokládaného termínu dodání uvedeného na naší webové stránce při daném produktu a v dané velikosti v čase zpracování reklamace.
- Vyměňujeme jen kus za kus. Výměna za jiný motiv nebo produkt není možná.

VRÁCENÍ:

- V případě vrácení, peníze standartně vracíme do 2 týdnů od zpracování reklamace.

- Peníze vracíme na bankovní účet, nevracíme prostřednictvím poštovní poukázky.

- V případě využití akce 1+1 zdarma nebo 2+1 zdarma, je při vrácení potřebné vrátit všechny kusy, na které se vztahuje kombinovatelná sleva.


PODMÍNKY REKLAMACE

- Zboží, prosím, neposílejte zpět na dobírku, pokud jste se ho rozhodli zaslat poštou. Balíky na dobírku nepřebíráme.

- K reklamaci přijímáme pouze neprané a nenošené zboží s původními štítkami.


Reklamační list si můžete stáhnout a vytisknout i kliknutím na obrázek:

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Přečtěte si podmínky zpracování osobních údajů.