Vrácení zboží

Pokud si přejete vrátit dodané zboží, vyplňte prosím "Formulář na výměnu/vrácení zboží".

  • Před odesláním se prosím ujistěte, že zboží posíláte zpět v původním stavu, t. j. neprané a nenošené s nepoškozenými původními štítky.
  • Pokud byl součástí objednávky dárek, je potřeba vrátit ho spolu se zbožím. V případě, že se rozhodnete dárek si ponechat, od vrácené částky bude odečtena aktuální cena tohoto produktu.
  • V případě využití akce 1+1 zdarma, 2+1 zdarma apod., Je potřeba vrátit všechny produkty, na které se vztahuje tato akce. V opačném případě bude od vrácené částky odečtena alikvotní cena za nevrácený produkt.
  • O zpracování balíčku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
  • Peněžní prostředky standardně vracíme zpět na uvedený bankovní účet do 14 dnů od zpracování požadavku.

 

Při vrácení zboží balíček zašlete doporučeně (bez dobírky) na adresu:

Frogman, s.r.o.,
Dedoles ID 1245
Rybníky IV 738
76001 Zlín

Uvedená adresa není místem zpracování reklamací, proto vyřízení Vašeho požadavku může trvat déle.


V případě, že balíček posíláte zpět prostřednictvím Zásilkovny, není nutné vypisovat adresu, stačí přijít do kterékoliv pobočky Zásilkovny (seznam poboček najdeš zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky) a personálu uvést kód 98678134.

Personál vytiskne štítek pro vrácení, nalepí jej na balík a zašle zpět k nám. Personál Zásilkovny Vám na vyžádání vystaví potvrzení o převzetí balíku. Tento způsob vrácení zboží hradíme my.

Bližší informace naleznete zde: https://www.dedoles.cz/reklamacni-asistent-zasilkovna


 

Příklad správně zabaleného produktu vhodného pro výměnu/vrácení:

   

  

Příklad nesprávně zabaleného produktu nevhodného na výměnu/vrácení: