Výměna, vrácení a reklamace

Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží, a proto se každý den snažíme dělat svou práci nejlépe, jak umíme. I přes naše úsilí se však občas může stát, že něco neproběhne zcela hladce. Jsme připraveni to napravit – proto mají naši zákazníci možnost zboží vyměnit, vrátit či reklamovat.

Máte-li požadavek na výměnu, vrácení či reklamaci zboží, zadejte jej prosím kliknutím na tlačítko níže:

Základní informace:

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. Požadavek na vrácení zboží je třeba zadat prostřednictvím online formuláře.
  2. Na vrácení zboží má zákazník 100 dní od jeho obdržení.
  3. Zboží, které vrací, musí být nenošené, neprané a musí mít původní obal a štítky.
  4. Vrátit lze i spodní prádlo a plavky (za splnění podmínek uvedených v bodě 2). Dámské plavky musí mít původní hygienickou nálepku.
  5. Zákazník má možnost vrátit zboží prostřednictvím Balíkovny nebo Zásilkovny. Obě možnosti jsou pro zákazníka bezplatné. Podrobnější pokyny zákazník obdrží po vyplnění online formuláře.
  6. O přijetí a zpracování vráceného zboží bude zákazník informován e-mailem.
  7. Za vrácené zboží budou zákazníkovi vráceny peníze do 14 dnů od doručení zboží na uvedenou adresu.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  1. Požadavek na výměnu zboží je třeba zadat prostřednictvím online formuláře.
  2. Na výměnu zboží má zákazník 100 dní od jeho obdržení.
  3. Zboží, které vrací, musí být nenošené, neprané a musí mít původní obal a štítky.
  4. Vyměnit lze i spodní prádlo a plavky (za splnění podmínek uvedených v bodě 2). Dámské plavky musí mít původní hygienickou nálepku.
  5. Zákazník má možnost vrátit zboží prostřednictvím Balíkovny nebo Zásilkovny. Obě možnosti jsou pro zákazníka bezplatné. Podrobnější pokyny zákazník obdrží po vyplnění online formuláře.
  6. O přijetí a zpracování zboží na výměnu bude zákazník informován e-mailem. Následně bude zákazníkovi na naše náklady zasláno požadované nové zboží.
  7. Při výměně zboží je zákazníkovi zaslána faktura, která má ovšem pouze informativní charakter a neznamená, že by zákazník musel za zboží opětovně platit.
  8. Vyměnit zboží za jinou velikost lze pouze 1krát. Pokud ani nová velikost není vyhovující, zákazník může poslat zboží zpět dle pokynů výše (viz VRÁCENÍ ZBOŽÍ).

REKLAMACE ZBOŽÍ

  1. Požadavek na reklamaci zboží je třeba zadat prostřednictvím online formuláře a dále postupovat dle uvedených pokynů.
  2. Reklamace zboží je standardně vyřešena vrácením peněz zákazníkovi, a to do 14 dnů od zpracování požadavku na reklamaci.