Tělový peeling HIMALAY s himálajskou solí

Tělový peeling HIMALAY s himálajskou solí

Tento produkt je vyprodaný
  • Poštovné zdarma nad 1200 Kč (pro vybraný druh dopravy).
  • Vrácení zdarma do 100 dní.

Kód produktu: SOA0105

Himalay je tělový peeling s neopsatelně krásnou, čistou s tonizující himálajskou solí nejvyšší kvality, extraktem z mimózy Mimosa Tenuiflora z Mexika. Tato rostlina má silné regenerační, hojivé a léčivé účinky při využívání pro kosmetické účely. Působí pozitivně na strie. Čistě přírodní krystalická himálajská sůl bez chemických a konzervačních přísad má přirozeně dezinfekční a uvolňující účinky Je výborná při péči o pokožku. Obsahuje řadu minerálních látek a stopových prvků. Doporučujeme hlavně na tělo z důvodu hrubší zrnitosti himálajské soli.

Produktová řada Himalay se výborně hodí na všechny typy pokožky.

Aplikace:
Do sprchy: Krouživými pohyby vmasírujte peeling do pokožky celého těla, hlavně na suchá místa jako lokty, chodidla a kolena. Po exfoliaci zůstane na pokožce nemastný olejový film, proto není nutné použití hydratačního krému.

Do vany: Přidejte vhodné množství výrobku do koupele a po rozpuštěním připravíte olejovo-solnou lázeň na úžasný relax.

Doporučujeme použít 2 - 3krát týdně. Nepoužívat na podrážděnou pokožku, rány a nezahojené rány.

Složení: Sodium Chloride (kamenná sůl) *, Potassium Iodate (Jodičnan draselný), Olea Europaea Fruit Oil (olivový olej) *, Cocos nucifera Oil (kokosový olej) *, Butyrospermum Parkii Butter (bambucké máslo) *, Betula Pendula Leaf Extract ( bříza bílá) *, Tussilago farfara (Podběl léčivý) *, Urtica dioica Extract (Kopřiva dvoudomá) *, Matricaria Chamomilla Flower Extract (Heřmánek pravý) *, Equisetum arvense (Přeslička rolní) *, Lamium Album (Hluchavka bílá) *, Arctium tomentosum (Lopuch plsnatý) *, Iron Oxide (minerální barvící složka) * Certifikovaná organická složka
Obsah: 255ml

Výrobek skladujte při teplotě do +25 °C a nevystavujte přímému slunečnímu záření.

  • PPL - výdejní místa

    69 Kč
    Dodání přibližně do 1 - 2 pracovních dnů od převzetí objednávky dopravcem

    Objednávku Vám doručíme na adresu výdajního místa PPL dle vašeho výběru.

    V případě, že si zvolíte vyzvednutí v PARCELBOXU/ALZABOXU a v dalším kroku jako způsob platby zvolíte dobírku, bude od Vás po uložení balíku požadovaná platba online:

    PARCELBOX: prostřednictvím linku doručeného v e-mailu/sms zprávě od přepravce, prostřednictvím aplikace mojePPL nebo na místě kartou.

    ALZABOX: prostřednictvím linku doručeného v e-mailu/sms zprávě od přepravce nebo prostřednictvím aplikace mojePPL (platba kartou přímo na alzaboxu není možná).

    PPL - výdejní místa
  • Osobní vyzvednutí v Balíkovně (5000 Balíkoven)

    71 Kč
    Dodání přibližně do 1 - 2 pracovních dnů od převzetí objednávky dopravcem

    Nové výdejny balíků nejen na poštách. V případě, že si zvolíte vyzvednutí v BalíkoBoxu a v dalším kroku jako způsob platby zvolíte dobírku, bude od Vás po uložení balíku v BalíkoBoxu požadovaná platba online prostřednictvím linku doručeného v sms správě od přepravce (platba kartou přímo na BalíkoBoxe není možná).

    Osobní vyzvednutí v Balíkovně (5000 Balíkoven)
  • Osobní odběr v Zásilkovně (3100 poboček)

    74 Kč
    Dodání přibližně do 1 - 2 pracovních dnů od převzetí objednávky dopravcem

    Objednávku Vám doručíme na adresu odběrného místa zásilkovny dle vašeho výběru.

    V případě, že si zvolíte vyzvednutí v Z-Boxe a v dalším kroku jako způsob platby zvolíte dobírku, bude od Vás po uložení zásilky v Z-Boxe požadovaná platba online prostřednictvím aplikace Packety.

    Osobní odběr v Zásilkovně (3100 poboček)
  • Kurýr PPL

    79 Kč
    Dodání přibližně do 1 - 2 pracovních dnů od převzetí objednávky dopravcem
    Objednávku Vám doručí doručovací kurýr na Vámi zvolenou adresu.
    Kurýr PPL

Pokud ti zboží nesedlo nebo nenaplnilo očekávání, můžeš ho bez problémů vrátit do 100 dnů zdarma přes Zásilkovnu. Následně ti pošleme novou velikost (podruhé poštovné neplatíš), nebo ti vrátíme peníze na bankovní účet.

Na výměnu/vrácení přijímáme pouze neprané a nenošené zboží s původními štítky.Z hygienických důvodů nepřijímáme zpět zkoušené spodní prádlo (boxerky, trenýrky, kalhotky atd.), plavky, ponožky a roušky.

Produkty, které jsou balené v krabicích (např. veselé gumáky), je nutné v případě výměny nebo vrácení poslat v původní krabici.

Naposledy zaujalo