Jsme v tom spolu


Milí zákazníci, protože je pro nás zdraví prvořadé a nyní je více než kdy jindy potřeba chránit si ho, udělali jsme několik opatření v zájmu ochrany vás i našich kolegů.


Jak se připravit na převzetí balíku?
Doporučujeme, abyste při převzetí balíku měli na obličeji roušku. Po převzetí zásilky si nezapomeňte umýt ruce. Doporučujeme při objednávce zvolit platbu předem, abyste zásilku mohli převzít co nejrychleji a minimalizujete kontakt s jinou osobou.



Vrácení zboží a reklamace
Mnozí naši zaměstnanci zůstali doma se svými dětmi. Proto se může stát, že vaše reklamace a vrácení objednávek budou vybaveny později než obvykle. Z tohoto důvodu jsme stanovili dobu na vrácení/výměnu nebo reklamaci zboží na 100 dní.


Dedolesné drobné
Vzhledem k situaci během pandemie koronavirus jsme od 16. 3. do 31. 5. dočasně změnili účel naší sbírky na podporu fondu Světové zdravotnické organizace (WHO) na zefektivnění boje s pandemií. Spolu jsme tak přispěli částkou 1,497,882.61 Kč, za což vám děkujeme.


Bezpečnost našich zaměstnanců
Všem, kterým to pracovní náplň dovoluje, jsme umožnili práci z domu.Při práci ve skladu jsme zvýšili preventivní hygienická opatření a intenzitu čištění a dezinfekce pracovních prostorů.

O dalších opatřeních vás budeme průběžně informovat.


Přejeme vám všem hlavně hodně zdraví, sil a optimismu. Spolu to zvládneme.

Váš Dedoles tým